Másfélmillió lépés nyomában

A kéktúrán gyalogolva megnézzük mi változott, mióta a Másfélmillió lépés sorozat stábja ott járt 31 éve.
Kapcsolat
Ha találkoztunk a túrán, vagy találkozni fogunk, vagy ha van ötleted mit nézzünk meg, irj nekünk! masfelm@gmail.com
Köszönet
A Depo.hu csapatának a kölcsön laptopért
Akik (jóval) előttünk jártak

Itt vagyunk most...


View Másfélmillió in a larger map

Facebook

Miközben Rudabányácskáról Makkoshotykára mentem (de szép nevek), biztos voltam benne, hogy a kék jelzést felfestő önkéntesek mind teljesítmény túrázók (találkoztunk ilyenekkel, terminátorok és nem az első sorozatból), és viccből egy elforgatott szerpentint jelölnek ki, ami mókából fel-felfut a hegyre. Az izzadást egy kedves légy-szúnyog raj tette szórakoztatóbbá.

Kezdtem nagyon hiányolni a következő térképen kinézett pontot, a Rákóczi-fát, amikor felnéztem és egy lenyűgöző méretű fa állt előttem. Sejtettem, hogy ő lesz az. A képen több dolog látszik:
- ez a fa nagy
- nagyon nagy
- nagyon nagyon nagy
- és hogy mindegy milyen jó a hátizsákod, mindenképp hülyére izzadod magad harminc fokban, megpakolva

A fa alatt találkoztam ifj Rákóczi-fával, azaz Rákóczi makkjával. Sok testvérével együtt a nagy öreg árnyékában él. Saját elmondása szerint nagyon kötődik a családhoz, nem akar egyelőre elköltözni. Az itteni élettel kapcsolatban kiemelte, hogy nagy ha sikerül a disznók tekintetét elkerülni, akkor majd saját családot szeretne alapítani. Apjára nagyon büszke, külön kiemelte. hogy az "öreg kujon" még mindig termékeny. Elbúcsúztam tőle és folytattam az utam Makkoshotyka felé.

Tamás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://masfel.blog.hu/api/trackback/id/tr812197972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása