Másfélmillió lépés nyomában

A kéktúrán gyalogolva megnézzük mi változott, mióta a Másfélmillió lépés sorozat stábja ott járt 31 éve.
Kapcsolat
Ha találkoztunk a túrán, vagy találkozni fogunk, vagy ha van ötleted mit nézzünk meg, irj nekünk! masfelm@gmail.com
Köszönet
A Depo.hu csapatának a kölcsön laptopért
Akik (jóval) előttünk jártak

Itt vagyunk most...

View Másfélmillió in a larger map

Délután öt óra fele mintegy öt órányi tömegközlekedés után vettük át a stafétabotot (jelen esetben a laptopot) Andristól és Gábortól a logisztikailag legkönnyebben kivitelezhető helyen Miskolc pályaudvarán. Sebes információcsere után rohantunk tovább Attilával, hogy elérjük a Szögligetre tartó buszt, ami még egy másfél órányi utazással toldotta meg napunkat. Mát a buszon elhatároztuk, hogy még este kompenzáljuk a hosszú út fáradalmait egy pár kilométer gyaloglással, szerettük volna az éjszakát újra a Kéken tölteni.

Szögliget falva nagy meglepetésünkre egy igen rendezett település képét mutatta, a falun végigfutó patak az elmúlt időszak és a mai napi viharok miatt szinte kilép a medréből. Az biztos, hogy az ország legtakarosabb Takarékszövetkezete itt található.

Gyors kocsmázás után nekivágunk utunknak s még világosban szeretnénk egy kis kitérőt tenni a 461 méteren fekvő Szád-várába. Párszáz méter után belépünk az Aggteleki Nemzeti Park területére. Félórás kaptató párás, izzadós emelkedő után sikerül feljutni a várfalak alá, azonban a hely annyira adja magát hogy úgy döntünk itt táborozunk le éjszakára.

Szerencsénkre van itt egy félig használatban lévő nájlon, ami alá gyorsan bevackoljuk magunkat. Kinyitjuk a bort majd a várfalon üldögélve , a távolban elhaladó vihar villámait bámulva isszuk esti borunkat, és irjuk a posztot.:)

Gyöngy, Attila

Címkék: park nemzeti szögliget kitérő szád aggteleki

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kundocsoki 2010.08.09. 17:17:23

Milyen az a félig használatban lévő nájlon?

kundocsoki 2010.08.09. 17:18:40

Mintha más lenne a betűtípus mint korábban.

e.t.a.m. 2010.08.09. 22:17:16

@kundocsoki: Igen, igen, nem csak a térerő tréfálja meg néha az embert, hanem a copy-paste is.
De ma már találtunk időt javítani ezt is.
Időközönként pofozgatjuk a régi posztokat, bár tartalmilag nem nyúlunk hozzájuk.